Zákaznícky servis

Doprava a platba

 Doprava zadarmo pri nákupe nad 99 €!


Doprava


Kuriér GLS     Kuriér GLS - 4,50 €

- Spoľahlivé a rýchle doručenie balíka kuriérom GLS.


Packeta Z-point    Packeta Z-point (do 5kg) - 3,50 €

- Spoľahlivé doručenie balíka priamo na vami zvolené výdajné miesto Packeta.


Slovenská pošta Balík na poštu    Slovenská pošta Balík na poštu - 5 €

- Spoľahlivé doručenie balíka priamo na vami zvolenú pobočku Slovenskej pošty.


Slovenská pošta Balík na adresu   Slovenská pošta Balík na adresu - 5,50 €

- Spoľahlivé doručenie balíka Slovenskou poštou.


Osobný odber Mokko    Osobný odber - 0 €

- Pohodlné vyzdvihnutie na adrese kamennej predajne MOKKO mokosak collection, OC Klinec, Hviezdoslavovo námestie 213, 02901 Námestovo

 


Platba


Platba kartou    Platba kartou - Zadarmo

- Pohodlná platba platobnou kartou.


Apple Pay   Apple Pay - Zadarmo

- Pohodlná platba pomocou služby Apple Pay.


Google Pay   Google Pay - Zadarmo

- Pohodlná platba pomocou služby Google Pay.


Platba bankovým prevodom  Prevodom na účet - 0 €

- Platba bankovým prevodom na účet.

VÚB Banka, a.s.

IBAN: SK44 0200 0000 0045 4556 1551

BIC/SWIFT: SUBASKBX

Variabilný symbol je číslo objednávky.

*Pri zadávaní čísla účtu a ostatných údajov je potrebné dbať na ostražitosť, pretože v prípade nesprávneho vyplnenia nebude tovar môcť byť odoslaný!


Platba na dobierku  Dobierka - 1,50 €

- Platba na dobierku pri prevzatí balíka


Platba v hotovosti pri osobnom prevzatí  Hotovosťou pri osobnom prevzatí - 0 €

- Platba pri osobnom prevzatí v kamennej predajni

Ako nakupovať

Nákup

1. Výber produktu

Prezrite si našu ponuku a vyberte si produkt, ktorý vás zaujal. Produkt pridáte do košíka kliknutím na tlačidlo "PRIDAŤ DO KOŠÍKA".

2. Košík

V košíku sa môžete rozhodnúť či budete pokračovať v nákupe alebo pokračovať v objednávke. V košíku takisto môžete meniť počet kusov produktu, ale môžete ich aj odstrániť kliknutím na krížik.

V prípade, že ste sa rozhodli pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo "Späť do obchodu", ktoré je v ľavom dolnom rohu v košíka. Presuniete sa na úvodnú stranu a ďalej môžete do košíka pridávať produkty. Naspäť do košíka sa dostanete po kliknutí na ikonu košíka v pravom hornom rohu e-shopu.

Ak ste sa rozhodli pokračovať v objednávke, vyberte si spôsob dopravy a platby.

3. Doprava a platba

Vyberte si spôsob dopravy kuriér GLS, Packeta, Slovenskú poštu alebo osobný odber. Na výber máte tieto spôsoby platby: Prevodom na účet, Kartou, Apple Pay, Google Pay a Dobierkou. Viac informácií o doprave a platbe nájdete >>> TU.

Po výbere dopravy a platby kliknite na tlačidlo "POKRAČOVAŤ" a presuniete sa do objednávkového formulára.

4. Objednávkový formulár

Vyplňte osobné údaje: Meno a priezvisko, Ulica a č. popisné, Mesto, PSČ, E-mail, Telefón. V prípade, že nakupujete na firmu, vyplňte aj políčka Firma, IČO, DIČ, IČ DPH. V prípade, že sú dodacie údaje iné ako fakturačné, zaškrtnite políčko "Doručiť na inú adresu" a vyplňte všetky potrebné údaje. Do políčka "Zadať poznámku pre predajcov" môžete napísať dodatočné informácie ohľadom vašej objednávky.

5. Odoslanie objednávky

Ak ste sa oboznámili s obchodnými podmienkami, odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo "OBJEDNAŤ s povinnosťou platby".

Po odoslaní objednávky vám prídu informácie o prijatej objednávke na vami zadaný e-mail. Do 24 hodín bude objednávka vybavená, o čom budete opäť informovaný e-mailom.

 

Registrácia

Poznámka: pre nákup v našom internetovom obchode nie je nutné sa zaregistrovať a prihlasovať do zákazníckej sekcie. Chceme iba upozorniť, že pre zaregistrovaných a prihlásených zákazníkov platia určité výhody.

V prípade, že sa rozhodnete zaregistrovať, máte k dispozícii niekoľko výhod:

a) nemusíte pri objednávke zakaždým vypĺňať svoju adresu a osobné údaje, poprípade údaje firmy,

b) môžete sledovať svoju objednávku (stav objednávky, dátum objednávky, číslo objednávky, cenu a faktúru).

 

1. Ak ste sa rozhodli zaregistrovať, kliknite v pravom hornom rohu e-shopu na "Prihlásenie" a potom "Nová registrácia". Vyplňte všetky potrebné údaje a kliknite na ikonu "REGISTROVAŤ". Po registrácii vám prídu na vami zadaný e-mail informácie s prihlasovacími údajmi.

2. Pre prihlásenie do zákazníckej sekcie kliknite v pravom hornom rohu e-shopu na "Prihlásenie". Do políčka "Meno" zadajte svoju e-mailovú adresu a do políčka "Heslo" zadajte heslo, ktoré vám bolo po registrácii doručené na vašu e-mailovú adresu.

3. Po prihlásení sú zobrazené na ľavej strane e-shopu kategórie produktov, na ktoré stačí kliknúť a nakupovať.

4. V prípade, ak ste zabudli svoje heslo, poprípade ak ste zmazali e-mailovú správu s údajmi, ktorá vám po registrácii bola doručená na vašu e-mailovú adresu, kliknite na "Zabudnuté heslo". Do políčka e-mail zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na ikonu "Odoslať". Na vami zadaný e-mail vám príde nové vygenerované heslo.

5. Pre odhlásenie zo zákazníckej sekcie kliknite v pravom hornom rohu na ikonu "odhlásiť".

Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky ("Podmienky") upravujú práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich a Nás ako predávajúceho v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom E-shopu na webových stránkach www.mokko.sk.

Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete >>> TU.

Ako určite viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás.

Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred týmito Podmienkami.

 

1. Niektoré definície 

2. Všeobecné ustanovenia A POUČENIE

3. Uzatvorenie zmluvy

4. Užívateľský účet

5. Cenové a platobné podmienky, výhrada vlastníckeho práva

6. Doručenie tovaru, prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia predmetu kúpy

7. Práva zo zodpovednosti za vady

8. Odstúpenie od zmluvy

9. Podávanie podnetov a sťažností

10. Alternatívne riešenie sporu so spotrebiteľmi

11. Záverečné ustanovenia

 

1. Niektoré definície

1.1. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;

1.2. Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie;

1.3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

1.5. E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese www.mokko.sk, na ktorom bude prebiehať nákup Tovaru;

1.6. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

1.7. My sme spoločnosť MOKKO, s. r. o., so sídlom Bajkalská 9/B 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto, IČO: 51175151, zapísaná v  Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 123814/B, e-mail info@mokko.sk, telefónne číslo +421 910 399 399, právnymi predpismi označovaná ako predávajúci;

1.8. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;

1.9. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope;

1.10. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých zmlúv;

1.11. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;

1.12. Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky.

 

2. Všeobecné ustanovenia a poučenie

2.1. Kúpa Tovaru je možná len cez webové rozhranie E-shopu.

2.2. Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Tovaru budeme teda považovať za správne a pravdivé.

 

3. Uzatvorenie zmluvy

3.1. Zmluvu s Nami je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku.

3.2. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku.

3.3. K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje:

3.a) Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom "Pridať do košíka");

3.b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH, spôsobu platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;

3.c) Vaše identifikačné údaje slúžiace k tomu, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa;

3.d) V prípade Zmluvy, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, tiež informáciu, ako dlho Vám budeme Tovar dodávať.

3.4. V priebehu tvorby návrhu Objednávky môžete až do doby jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby" Objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné Objednávku vytvoriť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby " budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.

3.5. Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, kedy Nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu objednania tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.

3.6. Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, kedy Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte kusov Tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme a nemala by pre Vás byť teda prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte.

3.7. V prípade, že v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky bude uvedená zjavne chybná Cena najmä v dôsledku technickej chyby, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, kedy ste dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte. V prípade, že Našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, kedy Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či je navyše číslica.

3.8. V prípade, kedy dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vzniká záväzok  na zaplatenie Celkovej ceny.

3.9. V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

3.10. V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Pre poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.

 

4. Užívateľský účet

4.1. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.

4.2. Pri registrácii Užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.

4.3. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

4.4. Užívateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.

4.5. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než 1 rok nevyužívate, či v prípade, kedy porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

4.6. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

 

5. Cenové a platobné podmienky, výhrada vlastníckeho práva

5.1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

5.2. Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených osobitnými právnymi predpismi.

5.3. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

3.a) Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 7 pracovných dní.

3.b) Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu GoPay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://www.gopay.com/sk/. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do 7 pracovných dní.

3.c) Dobierkou. V takom prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru oproti odovzdaniu Tovaru. V prípade platby dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

3.d) V hotovosti pri osobnom odbere. V hotovosti je možné hradiť Tovar v prípade prevzatia v Našej prevádzkarni. V prípade platby v hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

5.4. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Užívateľskom účte, ak ho máte zriadený.

5.5. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu uskutočnenia platby.

 

6. Doručenie tovaru, prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia predmetu kúpy

6.1. Tovar Vám bude doručený spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností:

1.a) Osobný odber na Našej prevádzke: MOKKO s. r. o., OC Klinec 2. nadzemné podlažieHviezdoslavovo námestie 213, 02901 Námestovo 029 01 Námestovo;

1.b) Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Packeta;

1.c) Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností GLS, Slovenská pošta.

6.2. Tovar je možné doručiť iba v rámci Slovenskej republiky.

6.3. Tovar sme Vám povinní doručiť bezodkladne, najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Pri plnení Zmluvy môžu nastať také skutočnosti, ktoré budú mať vplyv na termín doručenia Vami objednaného Tovaru. O zmene termínu doručenia a o novom predpokladanom termíne doručenia objednaného Tovaru Vás budeme e-mailom bezodkladne informovať, pričom Vaše právo odstúpiť od Zmluvy týmto nie je dotknuté. Súčasťou Nášho oznámenia o novom termíne doručenia Tovaru je aj Naša žiadosť adresovaná Vám na vyjadrenie, či trváte na dodaní Vami objednaného Tovaru v novom termíne. V prípade osobného odberu na prevádzke Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

6.4. Pri preberaní Tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akéhokoľvek poškodenia túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že došlo k poškodeniu obalu, ktoré svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupu do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od dopravcu prevziať.

6.5. Tovar ste povinný prevziať v dohodnutom mieste a čase. Ak si doručovaný Tovar neprevezmete podľa predchádzajúcej vety, e-mailom Vám oznámime, kde si môžete Tovar prevziať, vrátane lehoty na jeho prevzatie alebo Vám Tovar na základe Vašej písomnej žiadosti zaslanej najneskôr do 14 dní od kedy ste si mali Tovar prevziať, opätovne doručíme, pričom sa zaväzujete nám uhradiť všetky náklady spojené s opätovným doručením Tovaru. V prípade, kedy porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl.

6.4 týchto Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň to, že Tovar neprevezmete, nie je odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Ak Tovar neprevezmete ani v dodatočnej lehote, vzniká Nám právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme predmetné právo vykonať, je odstúpenie účinné v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na náhradu vzniknutej škody v sume skutočných nákladov na pokus o doručenie Tovaru, prípadne ďalšieho nároku na náhradu škody, ak vznikne.

6.6. Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.

6.7. Nebezpečie škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. týchto Podmienok, prechádza na Vás nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru v okamihu, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.

 

7. Práva zo zodpovednosti za vady

7.1. Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vady

7.1.1. Zaväzujeme sa, že Vám Tovar dodáme v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.

7.1.2. Zodpovedáme za vady, ktoré má Tovar pri jeho prevzatí. Pri použitom Tovare nezodpovedáme za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri Tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola dojednaná nižšia cena.

7.1.3. Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany.

7.1.4. Ak dôjde k výmene Tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového Tovaru z Vašej strany.

7.1.5. Vaše práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak ich neuplatníte v záručnej dobe. Avšak práva zo zodpovednosti za vady pri Tovare, ktorý sa rýchlo kazí, musíte uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe, inak Vaše práva zaniknú.

7.2. Zaručujeme, že v dobe prechodu nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru podľa čl. Podmienok je Tovar bez vád, najmä, že:

2.a) má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a pokiaľ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri popise Tovaru uviedli, prípadne také, ktoré možno vzhľadom na povahu Tovaru očakávať;

2.b) je vhodný na účely, ktoré sme uviedli alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;

2.c) zodpovedá akosti alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie stanovené podľa vzorky;

2.d) je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti;

2.e) spĺňa požiadavky na neho kladené osobitnými právnymi predpismi;

2.f) nie je zaťažené právami tretích strán.

7.3. Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie)

7.3.1. Ak je Vám Tovar doručený v porušenom alebo poškodenom obale alebo je zásielka zjavne príliš ľahká, žiadame Vás, aby ste takýto Tovar od dopravnej spoločnosti nepreberali a aby ste nám túto skutočnosť bezodkladne oznámili na telefónnom čísle +421 910 399 399 alebo e-mailom na info@mokko.sk. V prípade zistenia zjavných vád (napr. mechanického poškodenia) ste povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu spôsobom podľa bodu 7.4.1. nižšie. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Tovare, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Tovaru, nebudeme prihliadať.

7.3.2. Právo zo zodpovednosti za iné vady (skryté vady), ste povinný uplatniť spôsobom podľa bodu 7.4.1. nižšie bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.

7.3.3. Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady Tovaru a vady spôsobené mechanickým poškodením. Právo zo zodpovednosti za vady nemôžete uplatniť najmä na vady spôsobené opotrebením, mechanickým poškodením, používaním Tovaru v nevhodných podmienkach a pod.

7.3.4. Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak ste o vade vedeli pred prevzatím Tovaru, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Tovaru.

7.4. Uplatnenie práva zo zodpovednosti za škodu (reklamácie)

7.4.1. V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vady2, môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu, či listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch, prípadne osobne na Našej prevádzkarni. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý nájdete >>> TU.

7.4.2. Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady Tovaru a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý mate záujem dostať vyrozumie o spôsobe vybavenia reklamácie, a tiež uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady, špecifikovaných v bode 7.5.4. až 7.5.8., si uplatňujete.

7.4.3. Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe Tovaru (faktúru), a to za účelom preukázania jeho kúpy u Nás, inak nie sme povinní Vašu reklamáciu uznať.

7.4.4. Za deň začatia reklamačného konania považujeme deň doručenia vadného Tovaru spolu s príslušnými dokladmi (podľa bodu 7.4.3). V prípade, ak je Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod.), písomne, najmä e-mailom si od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.

7.4.5. Ak nedoplníte podanú reklamáciu v zmysle bodu 7.4.4. tohto článku bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia Našej výzvy podľa bodu 7.4.4. tohto článku, budeme považovať Vaše podanie za neopodstatnené.

7.5. Vybavenie reklamácie

7.5.1. Na základe Vášho rozhodnutia, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) (špecifikovaných v bode 7.5.4. až 7.5.8.) uplatňujete, určíme spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie.

7.5.2. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte právo od Zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu Tovaru za nový tovar, ak je to možné.

7.5.3. O vybavení reklamácie sme povinní Vám vydať písomný doklad, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak bude reklamácia uznaná, zašleme Vám opravený Tovar alebo Tovar vymeníme za nový tovar alebo Vám vrátime zaplatenú Cenu Tovaru, ak sa nedohodneme inak.

7.5.4. Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť, máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu Tovaru odstránime bez zbytočného odkladu.

7.5.5. Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, výmenu tejto súčasti, a to v prípadoch ak Nám tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na Cenu Tovaru alebo závažnosť vady.

7.5.6. Namiesto odstránenia vady Tovaru môžeme vždy vymeniť vadný Tovar za bezvadný, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti.

7.5.7. Ak ide o vadu Tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste Tovar mohli riadne užívať ako tovar bez vady, máte právo na výmenu Tovaru alebo máte právo od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Tovar riadne užívať.

7.5.8. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, máte právo na primeranú zľavu z Ceny Tovaru.

7.5.9. Reklamáciu vybavíme odovzdaním opraveného Tovaru, výmenou Tovaru, vrátením Ceny Tovaru, vyplatením primeranej zľavy z Ceny Tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia (Tovaru) alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie.

7.6. Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady a reklamácia Tovaru sa riadi ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), a zákonom  102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“).

7.7. Ak si uplatníte reklamáciu Tovaru:

a. počas prvých 12 mesiacov od kúpy Tovaru, môžeme Vašu reklamáciu zamietnuť len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia od Vás nebudeme vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie Vám poskytneme najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie;

b. po 12 mesiacoch od kúpy a takúto reklamáciu sme zamietli, v doklade o vybavení reklamácie uvedieme, komu môžete zaslať Tovar na odborné posúdenie. Ak zašlete Tovar na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znášame My bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak preukážete odborným posúdením Našu zodpovednosť za vadu Tovaru, môžete si reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Sme povinní Vám uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

7.8. V prípade, že ste podnikateľom, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do 3 dní od prevzatia Tovaru.

7.9. V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva zo zodpovednosti za vady, ktoré sa vyskytnú pri spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.

7.10. Týmto sme Vás riadne poučili o Vašich  právach, ktoré Vám vyplývajú z § 622 a z § 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Uzatvorením Zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť prečítať si podmienky reklamácie Tovaru.

 

8. Odstúpenie od zmluvy

8.1. K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

8.2. V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa doručenia Tovaru. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania poslednej časti Tovaru, a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch). Pre odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý nájdete >>> TU.

8.3. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy:

3.a) predaj Tovaru, ktorého Cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý nemôžeme ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy;

3.b) predaj alkoholických nápojov, ktorých Cena bola dohodnutá v čase uzatvorenia Zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich Cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré nemôžeme ovplyvniť;

3.c) predaj Tovaru, ktorý bol zhotovený podľa vašich osobitných požiadaviek, ktorý bol vyrobený pre Vás na mieru alebo Tovar určený osobitne pre jedného spotrebiteľa;

3.d) predaj Tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze a Tovar, ktorý bol po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným;

3.e) predaj Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;

3.f) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak došlo k porušeniu pôvodného obalu;

3.g) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale;

3.h) poskytovanie elektronického obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s Vašim predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a My sme Vám oznámili, že nemáte právo na odstúpenie od Zmluvy.

8.4. Lehota na odstúpenie podľa čl. Chyba: Zdroj odkazu nenájdený Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.

8.5. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, než Nám Tovar vrátite či preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť Nám. Tovar Nám prosím vracajte čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu.

8.6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. Podmienok ste povinní v lehote do 14 dní od odstúpenia Nám Tovar zaslať, odovzdať Tovar Nám alebo Nám poverenej osobe na prevzatie Tovaru, pričom nesiete náklady na vrátenie Tovaru k Nám. To neplatí ak sa dohodneme, že si Tovar vyzdvihneme osobne alebo prostredníctvom Nami poverenej osoby. Lehota je zachovaná, ak bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, ale len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pre dodanie Tovaru ponúkali.

8.7. Za škodu zodpovedáte v prípadoch, kedy bude Tovar poškodený v dôsledku Vášho nakladania s ním inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní.

8.8. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ Tovaru dohodnutého v Zmluve prerušil výrobu alebo vykonal závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia Našich povinností zo Zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého Nášho úsilia, ktoré možno od Nás spravodlivo požadovať, nie sme schopní Vám Tovar dodať v lehote určenej týmito Podmienkami. V týchto prípadoch sme povinní Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať a vrátiť Vám už uhradenú Celkovú cenu za Tovar, a to v lehote 14 dní od dňa oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Uhradenú Celkovú cenu za Tovar Vám vrátime rovnakým spôsobom akým ste Celkovú cenu uhradil Vy, pričom tým nie je dotknuté právo sa s Vami dohodnúť na inom spôsobe vrátenia platby, ak v súvislosti s tým Vám nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

8.9. Od Zmluvy sme oprávnený odstúpiť aj v prípade, ak ste Tovar neprevzali do 5 pracovných dní odo dňa, keď Vám vznikla povinnosť Tovar prevziať.

 

9. Podávanie podnetov a sťažností

9.1. Ako spotrebiteľ ste oprávnení podávať podnety a sťažnosti písomne, a to prostredníctvom e-mailu na: info@mokko.sk.

9.2. O posúdení podnetu alebo sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail.

9.3. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, so sídlom: Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04.

9.4. Podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojní s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti môžete podať aj elektronicky prostredníctvom platformy dostupnej na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

 

10. Alternatívne riešenie sporu so spotrebiteľmi

10.1. Máte právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: info@mokko.sk, ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „Subjekt“) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“).

10.2. Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

10.3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.

10.4. Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, resp. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

 

11. Záverečné ustanovenia

11.1. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená u Našich identifikačných údajov. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

11.2. Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzatvorených Zmlúv, ale len Zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene Vás však budeme informovať iba v prípade, že máte vytvorený Užívateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nový Tovar, zmena však nezakladá právo výpovede, keďže nemáme uzatvorenú Zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo Vám na základe Zmluvy máme dodávať Tovar pravidelne a opakovane. Informácie o zmene Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Pokiaľ od Vás do 14 dní od zaslanie informácie o zmene nedostaneme výpoveď uzatvorenej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky Tovaru, stávajú sa nové podmienky súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku Tovaru nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná doba v prípade, že výpoveď podáte, činí 2 mesiace.

11.3. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.

11.4. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenia Objednávky so zhrnutím Objednávky dostanete e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.

11.5. Na Našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

11.6. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 01.04.2024.

Ochrana osobných údajov

Každý užívateľ má právo, byť informovaný aké údaje o ňom spoločnosť MOKKO s. r. o., so sídlom: Bajkalská 9/B, 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto, IČO: 51175151, DIČ: 2120627707 eviduje a je oprávnený tieto údaje meniť, prípadne písomne vysloviť nesúhlas s jej spracovaním. Každý užívateľ môže tiež požiadať o okamžité vymazanie všetkých svojich osobných údajov, ale stráca tým možnosť získavať informácie o novinkách, špeciálnych ponukách, súťažiach a aktuálnych témach súvisiacich s e-shopom www.mokko.sk, prevádzkovaným spoločnosťou MOKKO s. r. o..

Aby sme vám mohli poskytnúť všetky služby, potrebujeme o vás vedieť základné informácie. Niektoré z nich majú povahu osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z., o ochrane osobných údajov (ďalej len ZnOOÚ). My sa týmto zákonom pri používaní vašich údajov riadime. Zaväzujeme sa, že budeme s vašimi osobnými údajmi zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.

Vyhlasujeme, že budeme spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a budeme konať spôsobom, ktorý neodporuje ZnOOÚ ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebudeme obchádzať. Vyhlasujeme, že váš súhlas si nebudeme vynucovať a ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru alebo povinnosti nami ustanovenej.

 

Upozorňujeme, že zákonom požadované informácie o prevedených nákupoch uchovávať musíme podľa platnej a aktuálnej legislatívy.

 

1. Aké osobné údaje spracúvame

Spracúvame nasledujúce osobné údaje:

a) identifikačné údaje, ktorými sa rozumie hlavne meno a priezvisko, titul, fakturačná adresa a dodacia adresa,

b) ak nakupujete ako firma / živnostník, obchodný názov spoločnosti, fakturačná adresa a dodacia adresa ak je iná, IČO, DIČ, IČ DPH,

c) kontaktné údaje, pod ktorými sa rozumejú osobné údaje, ktoré nám umožňujú kontakt s vami, predovšetkým e-mailová adresa, telefónne číslo a váš kontakt na sociálnych sieťach,

d) vaše nastavenia, ktorými sa rozumejú údaje na vašom účte, predovšetkým uložená adresa a nastavenie newsletterov,

e) údaje o vašich objednávkach, ktorými sú predovšetkým údaje o tovaroch a službách, ktoré si u nás objednávate, platby vrátane čísla bankového účtu a údaje o reklamáciách,

f) údaje z vášho hodnotenia a referenciách, ktoré o našich tovaroch a službách uverejňujete,

g) vernostní program, kde cieľom programu je poskytnúť jeho členom čo najviac zliav, benefitov a služieb ktoré by inak nevyužili.

 

2. Prečo osobné údaje spracúvame a čo nás k tomu oprávňuje

V rámci našej činnosti spracúvame osobné údaje pre rôzne účely v rôznom rozsahu. Buď:

1. bez vášho súhlasu na základe plnenia zmluvy nášho oprávneného záujmu z dôvodu plnenia právnych povinností, alebo

2. na základe vášho súhlasu.

Aké spracovania môžeme uskutočňovať bez vášho súhlasu, závisí na tom, akému účelu príslušné spracovanie smeruje a v akej pozícii voči nám vystupujete - ak ste len účastníkom nášho webu, alebo sa u nás zaregistrujete či vytvoríte objednávku.

 

3. Ako uchovávame vaše osobné údaje

Tieto údaje sú uchované v chránenej databáze na našom serveri, aby ste ich nemuseli nanovo zapisovať pri každej návšteve. Vaše osobné údaje spracúvame pre účely vybavenia a doručenia vašej objednávky a vzájomného plnenia našich zmluvných práv a povinností.

V našom obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na vašich účtoch. Všetky v súvislosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach vašej banky, ktorá nám poskytne jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby a vaše meno, prípadne číslo účtu (aby sme vedeli platbu identifikovať a v prípade potreby vrátiť). V žiadnom prípade sa nedozvieme žiadne ďalšie informácie, ako sú vaše prihlasovacie údaje alebo zostatok na vašom účte.

 

4. Spracovanie na základe objednávky

Pokiaľ si vytvoríte účet na stránke www.mokko.sk/registracia/ spracúvame vaše identifikačné a kontaktné údaje, vaše nastavenia a údaje o vašich objednávkach (pokiaľ u nás objednáte nejaký tovar alebo služby), na základe plnenia zmluvy s vami (bez vášho súhlasu), aby sme mohli viesť váš užívateľský účet.

Počas vašej návštevy sú na našom serveri uchovávané dočasné informácie, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie obchodu (napr. čo ste vložili do nákupného košíka, kedy ste na stránku prišli, odkiaľ ste na stránku prišli).

 

5. Prevádzkovateľ osobných údajov

Naša spoločnosť

Názov: MOKKO s. r. o.

Sídlo: Bajkalská 9/B, 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

IČO: 51 1751 51

DIČ: 2120627707

je prevádzkovateľom vašich osobných údajov poskytnutých či zhromaždených prostredníctvom našej webovej stránky.

Kontaktovať  "prevádzkovateľa" osobných údajov môžete:

a) telefonicky na čísle: +421 910 399 399

b) e-mailom: info@mokko.sk

c) Poštou na adrese: MOKKO s. r. o.

Ochrana osobných údajov

OC Klinec 2. nadzemné podlažie

Hviezdoslavovo námestie 213

029 01 Námestovo

Dozorný orgán:

Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky

Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27

Tel: 02/ 32 31 3214

E-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk

(ďalej len "dozorný orgán")

 

6. Príjemca osobných údajov

Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme, neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie vašej objednávky.

Ak nie je uvedené inak, tak vaše osobné údaje spracuje len "prevádzkovateľ" osobných údajov spoločnosť MOKKO s. r. o.. Údaje, ktoré sa spracúvajú sú výlučne určené na spracovanie vašich požiadaviek, ako sú objednávky, reklamácie a marketingové aktivity (ponuky, oznamy, newslettere).

V súvislosti so spracovávaním vašich osobných údajov sa predpokladá podľa ust. § 15 ods. 1 písm. e) bod 3 a bod 4 ZnOOÚ, že údaje budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám sprostredkovateľom, resp. okruhu príjemcov:

- Shoptet, a.s., Dvořeckého 628/8, 169 00 Praha 6

- GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Budča 1039, 962 33 Budča

- Packeta Slovakia s. r. o., Kopčianska 3338/82A, 851 01 Bratislava

- Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica 1

- Heureka Shopping s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 - Karlín

- Smartsupp.com, s.r.o., Milady Horákové 13, 602 00 Brno

Všetky osobné údaje, s ktorými prichádzajú do kontaktu externý zmluvný partneri teda sprostredkovatelia sú len v nevyhnutnom rozsahu na spracovanie ich poskytovaných služieb a za účelom uspokojenia potrieb objednávateľa MOKKO s. r. o. v rozsahu zmluvných podmienok.

Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím.

 

7. Webový portál "môj účet" (vrátane služby Hodnotenia a recenzie)

Aby sme mohli uložiť vaše hodnotenia našich predávaných produktov a služieb, potrebujete mať vytvorený osobný účet na našej stránke spolu s vašou registráciou na www.mokko.sk/registracia/ na základe vášho súhlasu so spracovaním osobných údajov v registračnom formulári. Ak nám v súvislosti s vašim hodnotením poskytnete svoju e-mailovú adresu, tak nám dávate súhlas s udeleným hodnotením a inými administratívnymi záležitosťami týkajúcimi sa tejto služby. Vaše osobné údaje následne budú spracúvané až do odvolania, teda do zrušenia účtu alebo 36 mesiacov od posledného použitia.

 

8. Proces on-line objednávky

Nákupom on-line si od vás vyžiadame nevyhnutne potrebné osobné údaje, bez ktorých nebude možné uzavrieť zmluvný vzťah, a teda tovar objednať. Vaše osobné údaje uvedené v objednávke budú spracované aj zmluvnými partnermi, ktorí zabezpečujú doručenie tovaru priamo k vám vami vybranou spoločnosťou pri objednávke. Spracovanie fakturačných údajov je zabezpečené zmluvným parterom. Vaša platba bude spracovaná zmluvným partnerom príslušnou bankou, Slovenskou poštou alebo inou treťou stranou vami vybranou pri platbe. Vaše osobné údaje budú spracúvané po dobu nevyhnutnú na vybavenie objednávky a ďalej na plnenie súvisiacich nárokov (napr. reklamácia).

Všetky údaje potrebné na vyhovenie vašej požiadavky budú ukladané na vlastných zabezpečených serveroch, bez možnosti prístupu externých subjektov alebo neoprávnených osôb.

Zmluvné strany zaobchádzajú so všetkými osobnými údajmi v súlade so zákonom Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.04.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovávaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES[ (ďalej ako "GDPR").

Registráciou zároveň potvrdzujete, že sme vás v zmysle platnej legislatívy informovali o tom, že ako predávajúci budeme v procese uzatvárania a plnenia kúpnej zmluvy spracúvať vaše osobné údaje bez vášho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie vašich osobných údajov bude vykonávané v predzmluvných vzťahoch a spracúvanie vašich osobných údajov je nevyhnutné na vybavenie objednávky, dodanie tovaru a plnenie kúpnej zmluvy, v ktorej vystupujete ako jedna zo zmluvných strán.

 

9. Reklamácie

Reklamáciu môžete podať priamo na web stránke prostredníctvom formulára. V prípade reklamácie si od vás vyžiadame osobné údaje potrebné na vybavenie reklamácie a na prípadné kontaktovanie vašej osoby v súvislosti s reklamáciou. K vašim osobným údajom môže mať prístup aj náš zmluvný partner (napr. doprava, účtovné spracovanie - dobropis) ak je potrebná ich súčinnosť. Doba spracovania osobných údajov bude maximálne 1 rok po uzatvorení reklamačného konania.

 

10. Otázky

Často sa chcete len opýtať na naše výrobky, čo môžete urobiť e-mailom, telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára na našej webovej stránke, v ktorom je potrebné uviesť aspoň kontakt, na ktorý vám môžeme poskytnúť odpoveď. Vaše osobné údaje budú spracované 1 mesiac od odoslania odpovede, aby sme si boli istí, že ste od nás dostali odpoveď a v prípade, ak sa vyskytnú technické či iné problémy, aby sme vám mohli danú informáciu opäť odoslať.

 

11. Prieskum spokojnosti

V prípade použitia našich služieb na e-shope sa vás môžeme pýtať, či vás môžeme kontaktovať na účely prieskumu spokojnosti s nákupom. V prípade udelenia súhlasu vám môžeme poslať dotazník alebo odkaz naň, prípadne vám zavoláme. Ak vyjadríte nespokojnosť s niečím týkajúcim sa nami dodávanej služby alebo tovaru, tak si vás dovolíme kontaktovať znova na získanie ďalších informácií, aby sme mohli túto skutočnosť riešiť so zmluvným partnerom poskytujúcim konkrétnu službu a takým spôsobom túto službu zlepšiť.

 

12. Marketingová komunikácia

Ak vás zaujímajú novinky o nami predávaných výrobkoch, službách a akciách, tak sa môžete prihlásiť na odber takýchto noviniek, čím nám udelíte súhlas vás informovať prostredníctvom e-mailu. Vaše osobné údaje budú spracované aj našimi zmluvnými partnermi, ktorí nám pomáhajú s prípravou a distribúciou takej komunikácie. To všetko až do odvolania vášho súhlasu, čo môžete kedykoľvek urobiť prostredníctvom kontaktných údajov hore uvedených spoločností pre spracovanie osobných údajov.

 

13. Vaše práva

- Máte právo na prístup, opravu či vymazanie vašich osobných údajov, prípadne na obmedzenie ich spracúvania, ak to nie je obmedzené inak špeciálnym predpisom.

- Máte právo na prenosnosť vašich údajov, ktoré ste poskytli na základe vášho súhlasu alebo na účely uzavretia zmluvného vzťahu s nami t.j. ich kópiu v strojovo čitateľnom a štandardne používanom formáte.

- Máte právo vzniesť námietku proti spracúvaniu vašich osobných údajov, ak sú spracovávané na základe nášho oprávneného záujmu, napr. na účely priameho marketingu.

- Máte právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas na jednotlivé činnosti spracovávania osobných údajov.

- V prípade odvolania, nie je dotknutá zákonnosť spracúvania vašich osobných údajov pred odvolaním súhlasu.

- Máte právo podať sťažnosť u dozorného orgánu na ochranu osobných údajov, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov.

Vrátenie a reklamácia tovaru

Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

Podľa § 7 zákona 102/2014 Z.z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode www.mokko.sk je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 30 dní od jeho prevzatia

Tovar poprosíme vracať na adresu prevádzky: MOKKO s. r. o., OC Klinec 2. nadzemné podlažie, Hviezdoslavovo námestie 213, 029 01 Námestovo.

Vami objednaný tovar z nášho internetového obchodu www.mokko.sk sa vracia nepoškodený, nepoužitý a kompletný, zabalený v štandardnom balíku (kuriérska obálka) alebo v krabici, v ktorej Vám bol tovar dodaný, s priloženým formulárom na „odstúpenie od zmluvy“. Odporúčame tovar späť predúvajúcemu, čiže nám, zaslať doporučene, pretože predávajúci nezodpovedaná za škody, prípadnú stratu tovaru pred jeho doručením. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený späť na dobierku predávajúci neprevezme! Po skontrolovaní vráteného tovaru budú peniaze vrátené vrátane poštovného a balného na účet bezodkladne, najneskôr do 14 dní od doručenia vráteného tovaru v prípade odstúpenia od zmluvy. Peniaze za poštovné a balné nebudú zákazníkovi spätne vrátené ak si zakúpil na internetovej stránke viac produktov a vracia „odstúpenie od zmluvy“ len časť.

Vaše právo na odstúpenie od zmluvy sa výlučne vzťahuje len na tovar, ktorý sa vráti v tom istom stave ako bol doručený k vám. Refundácia nenastane ak je tovar poškodený, znehodnotený alebo iným spôsobom použitý. Preto je potrené sa o výrobky, ktoré máte vo vlastníctve starať.

 

Postup pre vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy):

Zákazník nám, na adresu prevádzky (MOKKO s. r. o., OC Klinec 2. nadzemné podlažie, Hviezdoslavovo námestie 213, 029 01 Námestovo), odosiela spolu s tovarom, ktorý chce vrátiť, taktiež faktúru alebo jej kópiu spolu s vyplneným a podpísaným Formulárom na vrátenie tovaru, ktorý nájdete >>> TU.

V prípade, že tovar k nám je zasielaný z Čiech poprosím, aby ste číslo pre vrátenie peňazí posielali nasledovne: číslo účtu/kód banky. Kupujúcemu odporúčame tovar posielať doporučene. Je na Vás, aký spôsob dopravy zvolíte. Stav odoslania a doručenia si kupujúci sleduje sám cez systém buď kuriérskej spoločnosti alebo Slovenskej pošty. O stave vrátenia peňazí sa odporúčame informovať až po uplynutí lehoty na vrátenie peňazí od predávajúceho kupujúcemu a to najneskôr do 14 dní od doručenia balíka do prevádzky spoločnosti (predávajúcemu).


Reklamácia

Reklamačný poriadok:

Zákazníkovi odporúčame, kým balík prevezme, zaplatí a podpíše nech skontroluje jeho stav. V prípade, že by bol obal zdeformovaný, roztrhnutý alebo by mal iné rozsiahlejšie poškodenia, balík nepreberajte! V tomto prípade je nutné, spísať s prepravcom zápisnicu/ protokol o zistených vadách a poškodeniach počas prepravy. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po prešetrení a uzavretí škodovej udalosti s prepravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový tovar. Ak by ste sa rozhodli balík prevziať aj napriek viditeľnému poškodeniu obalu, je to na Vašu vlastnú zodpovednosť. Reklamácie Vám z tohto titulu nebudú uznané.

Vybavenie reklamácií sa záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom, podľa ktorého č.150/2004 je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky.

Reklamovaný tovar poprosíme zaslať na adresu našej prevádzky MOKKO s. r. o., OC Klinec 2. nadzemné podlažie, Hviezdoslavovo námestie 213, 029 01 Námestovo. Balík musí byť poriadne zabalený a mal by obsahovať: reklamovaný tovar vrátene všetkého príslušenstva, faktúru alebo jej kópiu, formulár pre reklamáciu, ktorým v krátkosti popíšete vzniknutú závadu a kontaktné údaje kupujúceho – spiatočná adresa, telefónne číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou doporučeného listu alebo ako balík. Ak tovar na reklamáciu pošlete formou dobierky, tak zásielka nebude prevzatá. Tovar zaslaný na reklamáciu musí spĺňať základne normy hygienických štandardov, musí byť čistý. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. V prípade spätného, kladného vybavenia Vašej reklamácie náklady na prepravu hradí predávajúci. Kupujúci pošle spätne doklad, buď e-mailom alebo na korešpondenčnú adresu predávajúceho a ten to preplatí.

Na odstránenie vzniknutej vady má zákazník právo ak k vade dôjde v záručnej dobe.  V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi vadný výrobok novým výrobkom, alebo ak si zákazník bude želať výrobkom iného typu v rovnakej cenovej kategórií. Peniaze za reklamovaný tovar predávajúci nevracia. 

 

Záruka sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté:

- opotrebením (prirodzeným alebo nadmerným),

- zanedbaním údržby (znečistením tovaru),

- porušením podmienok používania tovaru (teplota, prašnosť vlhkosť, chemické a mechanické vplyvy prostredia),

- vonkajšími vplyvmi (pád alebo náraz),

- zásahovom do tovaru neoprávnenou osobou ( prešívanie, neodborné opravy alebo úpravy),

- používaním tovaru v rozpore s návodom na obsluhu,

- mechanickým poškodením ( roztrhnutie, prerezanie, tepelné poškodenie, neopatrné fyzické zaobchádzanie, zámerne porušenie vrstiev tovar),

- záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

V prípade neoprávnenej reklamácie, bude tovar naspäť vrátený kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Reklamáciu vybavuje predávajúci v maximálnom trvaní 30 dní od dátumu prijatia reklamácie. Vybavením oprávnenej reklamácia sa záručná doba obuvi predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak počas reklamácie bol tovar vymenený za nový, záručná doba začína plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie.

O výsledku posúdenia oprávnenosti reklamácie bude kupujúci oboznámený mailom odoslaným na e-mail zadaný vo formulári. Náklady spojené s reklamáciou znáša predávajúci.

Priebežne sa môžete informovať o stave reklamácie na telefónnom čísle +421 910 399 399 alebo mailom poslaným na e-mailovú adresu info@mokko.sk.

Ako sa starať o produkty nájdete  >>> TU.

 

O výsledku posúdenia oprávnenosti reklamácie bude kupujúci oboznámený mailom odoslaným na e-mail zadaný vo formulári. Náklady spojené s reklamáciou znáša predávajúci.

Priebežne sa môžete informovať o stave reklamácie na telefónnom čísle +421 910 399 399 alebo mailom poslaným na e-mailovú adresu info@mokko.sk.

Kontaktná osoba: Mária Hrkľová, MOKKO s. r. o.